Yhteistyöt

M&M 27.7.2016 12:42 päivitetty 27.7.2016 12:50

Tubettaja-Lakko sai oman vaatemalliston - "Uuden viihdesukupolven tekemisen suunta"

Handout
Tubettaja-yhteistyötä voi toteuttaa monella tavalla. Lakko eli Eric Savolainen teki yhteistyömalliston miestenvaatebrändi Jack & Jonesin kanssa.

Suomen Jack & Jonesin markkinointivastaava Kalle Karlsson kuvaa yhteistyön olevan osa strategiaa, jonka tavoitteena on tuotteistaa some-ilmiöitä.

Miestenvaatebrändi Jack & Jones lanseeraa yhteistyömalliston suomalaisen tubettajan Lakon eli Eric Savolaisen kanssa.

Mallisto on saanut inspiraationsa Savolaisen YouTube-videoista, joissa videopelit yhdistyvät rap-musiikkiin.

"On siistiä, kun huipputubettajien brändit ovat vahvistuneet entisestään ja ollaan päästy rakentamaan tällaisia uusia kaupallisia malleja. Juuri tämä on uuden viihdesukupolven tekemisen suunta", YouTube-mainosverkko Töttöröö Networkin toimitusjohtaja Joona Haatainen sanoo tiedotteessa.

Töttöröö vastaa Lakon ja useiden muiden tubettajien kaupallisista kumppanuuksista.

"Yhteistyö on huipennus strategiallemme, jossa tavoitteenamme oli tuotteistaa some-ilmiöitä. Lakko on erittäin tunnettu nuorten keskuudessa ja positiivisen luonteensa sekä itsevarman asenteensa takia hän sopii loistavasti Back to School -kampanjaamme", Suomen Jack & Jonesin markkinointivastaava Kalle Karlsson sanoo.

Tuotteita markkinoidaan Lakon omissa some-kanavissa. Lakon YouTube-kanavalla on tällä hetkellä yli 370 000 tilaajaa. Instagramissa Lakkoa seuraa yli 200 000 käyttäjää.

Maalisto on tehty Core by Jack & Jonesille, joka on yksi viidestä Jack & Jonesin alabrändistä.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Nimitykset

17.06.2019 15:56

Frantic nimitti Emma Laihon johtamaan suunnittelua

Laihon keskeisiä vastuualueita uudessa roolissa ovat Franticin suunnitteluyhteisön kehittäminen, asiakkaiden muotoiluosaamisen kehittäminen ja muotoiluverkostoissa vaikuttaminen.