Joonas Imeläinen siirtyi Tulos Helsinkiin joulun alla mediatoimisto Carat Finlandista, jossa hän työskenteli neljä vuotta.

Aloite Imeläisen toimistovaihtoon tuli Tuloksesta ja vanhojen tuttujen kautta.

"Tuli houkutteleva mahdollisuus tulla Tulokselle uudenlaiseen rooliin ja rakentamaan uutta. Täällä ei aiemmin ollut tällaista strategiafunktiota, joka kokoaa isompia kokonaisuuksia asiakkaille", Imeläinen kertoo.

Caratilla Imeläinen on toiminut strategina muun muassa Veikkauksen ja SOK :n asiakkuuksien parissa. Uusi työ sisältää aiempaa enemmän kehitystyötä. Imeläisen mukaan hänen tehtävänsä Tuloksella on toisaalta rakentaa uusia ratkaisuja asiakkaille, mutta samalla myös uudistaa toimiston kulttuuria.

"Täällä on vahvaa osaamista analytiikan, sosiaalisen median ja hakukoneiden parissa. Olemme alkaneet jo rakentaa näistä merkittäviä kokonaisuuksia asiakkaille", Imeläinen kertoo.

"Tuloksella on ollut alusta asti hauskaa ja ihmiset ovat innolla mukana."

Imeläinen valmistui vuonna 2012 Haaga-Heliasta kansainvälisen liiketalouden ja markkinoinnin linjalta. Caratin lisäksi hän on työskennellyt IUM-mediatoimistossa.

Hän on ollut mukana myös Grand Effie n ja Young Lions -kilpailun mediasarjan voittajatiimeissä.