Brändit

M&M 20.3.2017 09:52

Tunnusta rakkautesi vessapaperilla - Lambi keräsi suomalaisten salaisia tuntoja

Lambi tuo rakkausaiheiset paperit kauppojen hyllyille jo viidettä kertaa.

Pehmopaperibrändi Lambi on painanut uusiin wc- ja talouspapereihinsa suomalaisten omia rakkausrunoja ja -tarinoita. Kyseessä on jo viides kerta kun brändi hyödyntää rakkausteemaa tuotelanseerauksessa.

Tempaus tekstien keräämiseksi järjestettiin yhdessä Radio Aallon kanssa keväällä 2016. Tuolloin suomalaisia pyydettiin sanoittamaan rakkauttaan ja lähettämään sanomatta jääneitä rakkauden sanoja.

Lambi kertoo vastaanottaneensa satoja puolisoille, salaiselle rakastetulle, ystävälle, vanhemmille ja lapsille osoitettuja tunnustuksia.

Lambi myös vinkkaa erikoispapereiden käyttötarkoituksia: ne käyvät muun muassa hääjuhlissa vessapaperiksi tai iltapalapöytään, mökkituliaiseksi tai jopa oman rakkaudentunnustuksen inspiraatioksi.

Lambi Rakkauspaperit lanseerataan huhtikuussa ja ne ovat myynnissä heinäkuun loppuun.

Brändit

23.02.2018 13:39

Nokia nousee tuhkasta: Brändiarvo kasvoi 71 prosenttia

Tuore raportti julistaa Nokian maailman nopeiten kasvavaksi brändiksi teleliikenteen infrastruktuuriin erikoistuneissa yrityksissä. Elisa ja DNA ylsivät 300 arvokkaimman teleoperaattoribrändin joukkoon.

Kommentti

23.02.2018 09:52

Toimisto, mitä oikein teet?

Jos potentiaaliset asiakkaat eivät tiedä, mitä ne markkinointi-, viestintä-, media- tai digitoimistolta voivat ostaa, heistä ei koskaan tule asiakkaita.