Yrityskaupat

14.10.2011 10:23 päivitetty 4.2.2016 10:10

Tuoksujen ja hyttyskarkotteiden markkinoija osti urheiluvaatebrändejä

Teknokemian merkkituotteita maahantuova ja markkinoiva Transmeri markkinoi jatkossa Chanelin ja Off!-karkotteiden lisäksi urheilutuotteita.

Suomessa useita kansainvälisiä tuotteita markkinoiva Transmeri on ostanut urheilu- ja vapaa-ajan tuotteiden maahantuonti- ja tukkuyrityksen Sultraden. Sultrade jatkaa toimintaansa Transmerin tytäryhtiönä.

Kaupan myötä Transmeri markkinoi Chanelin, Estée Lauderin, Off!in, Weetabixin ja muiden brändituotteiden lisäksi muun muassa Speedon, Umbron, Catmandoon, NorthFacen ja Craftin tuotteita.

Uudella laajemmalla brändiportfolioilla Transmeri pystyy palvelemaan kuluttajia entistä vahvemmin, toteaa Transmerin toimitusjohtaja Ann Marie Didrichsen.

”Sultraden vahvat brändit ja tehokkaat prosessit vastaavat vapaa-ajan tuotteiden kasvavaan kysyntään markkinoilla”, kertoo Didrichsen.

Viime vuonna Transmeri-konsernin liikevaihto oli 128 miljoonaa euroa. Sultraden liikevaihto oli 35,5 miljoonaa euroa viime vuonna. Yrityskaupan jälkeen Transmeri-konserni työllistää noin 550 henkilöä.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö