TUTKIMUKSET

11.3.2013 11:34 päivitetty 4.2.2016 10:31

Tutkimus: Verkkomarkkinoinnin personointi kannattaa

Yritysten panostaminen verkkosivujen kohdennettuun markkinointiin kasvaa.

Verkkosivujen markkinointisisällön kohdentaminen kannattaa, paljastaa Neolanen tekemä tutkimus.

Verkkosivujen markkinointisisällön personointia käyttäneistä yrityksistä 54 prosenttia saavutti positiivisen ROI:n muutamassa kuukaudessa ja 31 prosenttia muutamassa vuodessa.

Tutkimuksen mukaan personoinnin määrä on myös kasvussa. Vuonna 2012 sitä käytti 19 prosenttia eurooppalaisista yrityksistä, mutta vuonna 2014 niin ilmoittaa tekevänsä 59 prosenttia.

Tutkimus tehtiin kyselytutkimuksena ja siihen osallistui 600 eurooppalaista markkinoijaa.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö