Procter & Gamble n talousjohtaja Jon Moeller kertoi yhtiön tulosjulkistuksen yhteydessä lehdistölle, ettei Gillette n kohua herättänyt mainosvideo ole toistaiseksi vaikuttanut brändin tuotteiden myyntiin, raportoi AdAge. Kulutustavarayhtiö Procter & Gamble on parranajotuotteita valmistavan Gilletten omistaja.

Moellerin mukaan kampanjan medianäkyvyys ja kuluttajien sitoutuminen on ollut ennennäkemätöntä.

”Kampanja on osa pyrkimystämme olla entistä merkityksellisemmin yhteydessä nuoriin kuluttajaryhmiin.”

Moellerin mukaan ensimmäiset tulokset näyttävät ikäryhmittäin tarkasteltuina siltä, että tavoite saavutetaan.

Gilletten myyntiluvut ovat Moellerin mukaan linjassa kampanjaa edeltävien lukujen kanssa. Hän lisää, että kyse on kuitenkin harvoin ostettavista tuotteista.