Tällä hetkellä Alma Talent in markkinointijohtajana työskentelevä Johanna Suhonen aloittaa uudessa tehtävässään 28. toukokuuta.

Sisältömyynnin johtajana ja johtoryhmän jäsenenä Suhonen vastaa Alma Talentin mediabrändien sisältöjen myynnistä ja kaupallisesta tuotekehityksestä Suomessa.

Suhonen jatkaa myös työtään Alman eCom-ryhmän vetäjänä. Alma Talentin tunnetuimpiin brändeihin lukeutuvat muun muassa Kauppalehti, Talouselämä ja Tekniikka & Talous.

Kauppalehti otti maksumuurin käyttöön verkossa vuonna 2012. Suhosen mukaan Kauppalehti on maksullisen digisisällön edelläkävijä Suomessa.

"Digitaalisessa tilausliiketoiminnassa olemme kuitenkin vasta alussa ja markkina on voimakkaassa kasvussa. Keskitymme nyt vielä parempien mediatuotteiden kehittämiseen talous- ja ammattilaissisältöjemme ympärille. Emme unohda printtiä, kotiin kannettu laatulehti on loistava palvelu", Suhonen kertoo tiedotteessa.

Nykyinen Alma Talentin sisältömyynnin johtaja Tuomas Hämäläinen siirtyy Otavamedian kuluttajaliiketoiminnan johtajaksi. Hän aloittaa uudessa työssään niin ikään 28. toukokuuta.

"Alma Talentin ja Talentumin yhteinen liki kahden vuosikymmenen retki on antanut paljon. Nyt on kuitenkin aika siirtyä eteenpäin. Olen todella otettu ja innoissani tästä upeasta mahdollisuudesta lähteä uuteen seikkailuun Otavamedian hienon työyhteisön, vahvojen brändien ja syvien lukusuhteiden kanssa", Hämäläinen toteaa tiedotteessa.

Markkinointi & Mainonta kuuluu Alma Talentiin.