Suomalainen myymäläratkaisujen toimittaja Puume Oy on tuonut Suomeen uudenlaisen asiakasvirtatutkimuksen, joka auttaa kehittämään myymäläympäristöjä ja myynnin lisäämiseksi. IT-johtaja Mikko Virtasen mukaan Puumen käyttämä StoreFact-asiakasvirtatutkimus tuottaa objektiivista tietoa asiakkaiden ostokäyttäytymisestä. Digitaalisen analyysin avulla voidaan tunnistaa asiat, joita liiketilassa kannattaa kehittää.

Tilaajille
Tilaajille
Olemme varanneet tämän sisällön vain tilaajille
Voit kokeilla digitaalista Markkinointi&Mainontaa nyt 1. kuukauden ajan veloituksetta. Tilaajana saat esimerkiksi:
  • Rajoituksettoman lukuoikeuden kaikkiin artikkeleihin
  • Päivittäiset vain tilaajille suunnatut Tähtijutut
  • Markkinointi&Mainonnan näköislehden
Lehden tilaaja, ota digi käyttöön