”Yllätyksellisyys ­suurvaltapoliittisissa suhteissa ja erilaiset ilmiöt, kuten brexit ja ilmastonmuutos, ovat vieneet suuren yleisön ja median huomion. Muun muassa Suomen EU-puheenjohtajuus on jäänyt taka-alalle kaiken melskeen keskellä. Tuntuu siltä, että kaikkeen keskusteluun lähdetään vouhottaen ja ­polarisoiden asioita. Järkevä ja rauhallinen asioi­den käsittely tuntuu unohtuvan. Usein myös yksittäiset ilmiöt saavat suhteettomasti huomiota. Some ja digitaalisuus ovat muuttaneet oleellisesti sitä, mihin kiinnitetään huomiota ja mistä keskustellaan. Tämä tulee nopeasti mieleen, kun katsoo vuotta taaksepäin.”

Tilaajille
Tilaajille
Olemme varanneet tämän sisällön vain tilaajille
Voit kokeilla digitaalista Markkinointi&Mainontaa nyt 1. kuukauden ajan 1 € veloituksella. Tilaajana saat esimerkiksi:
  • Rajoituksettoman lukuoikeuden kaikkiin artikkeleihin
  • Päivittäiset vain tilaajille suunnatut Tähtijutut
  • Markkinointi&Mainonnan näköislehden
Lehden tilaaja, ota digi käyttöön