Kauan ennen purposea, ohjelmallista ostamista tai jopa vaikuttajamarkkinointia, suomalainen markkinointiala puhui lähinnä kahdesta asiasta. Siitä, että markkinointi pitää saada kulmahuoneeseen ja siitä, miten paljon parempia ruotsalaiset ovat kaikessa markkinointiin liittyvässä. Ruotsalaisten erinomaisuus oli ikuiselta vaikuttava mysteeri: miten he oikein tekevät sen?

Tilaajille
Tilaajille
Olemme varanneet tämän sisällön vain tilaajille
Voit kokeilla digitaalista Markkinointi&Mainontaa nyt 1. kuukauden ajan 1 € veloituksella. Tilaajana saat esimerkiksi:
  • Rajoituksettoman lukuoikeuden kaikkiin artikkeleihin
  • Päivittäiset vain tilaajille suunnatut Tähtijutut
  • Markkinointi&Mainonnan näköislehden
Lehden tilaaja, ota digi käyttöön