Kaleva Mediaan kuuluva vaikuttajamarkkinoinnin suunnittelutoimisto Indieplace kertoo laajentavansa tuoteportfoliotaan suhdetoimintaan ja rekrytoineensa Mellakka Helsingillä työskennelleen Clarissa Hedmanin uuden palvelukokonaisuutensa kehittäjäksi.

Indieplace uskoo, että PR:n ja vaikuttajamarkkinoinnin yhdistäminen yhdelle toimijalle säästää asiakkaan resursseja ja budjettia ja tuo parempia tuloksia. Toimitusjohtaja Hanna Vartiaisen mukaan Suomen markkinoilla ei vielä ole toimijaa, joka yhdistäisi ansaittua ja maksettua näkyvyyttä asiakkailleen.

”Meidän näkemyksemme mukaan näiden kahden yhteispeli on avain entistä tuloksellisempaan vaikuttajamarkkinointiin. PR:n kautta voimme jatkossa tarjota synergiaetuja vaikuttajayhteistöihin ja luoda entistä kattavamman strategian asiakkaiden kohderyhmän kiinnostuksen herättämisen taustalle”, Vartiainen sanoo tiedotteessa.

Hedman aloittaa Indieplacella elokuussa Head of Influencer Network -roolissa ja vastaa kehitystyön ohella vaikuttajaverkostosta.

”Koen PR-kokemukseni tuovan arvokkaan lisän Indieplacen tuoteportfolioon ja näin voimme palvella asiakkaita entistä tehokkaammin. Indieplace on yrityksenä nuorekas ja dynaaminen, joten on ilo olla mukana kehittämässä vaikuttajamarkkinoinnin pioneeriyritystä eteenpäin”, Hedman kommentoi tiedotteessa.