Mediassa kunnianhimoinen tavoite esiintyi jo viime vuonna. Meijeriyhtiö Valio kertoi aikovansa nollata maitoketjun hiilidioksidipäästöt vuoteen 2035 mennessä. Suomen Kuvalehti teki aiheesta laajan jutun kesäkuussa ja Vihreä lanka kirjoitti seuraavasti: ”Jo maltillinen aikataulu osoittaa, että yritys on hieman enemmän tosissaan kuin ulkopuoliseen kompensaatioon tyytyvät yritykset”. Ponnistelu oli siis huomattu ja viestintää tehty, mutta mainoskampanja uupui.

Tilaajille
Tilaajille
Olemme varanneet tämän sisällön vain tilaajille
Voit kokeilla digitaalista Markkinointi&Mainontaa nyt 1. kuukauden ajan 1 € veloituksella. Tilaajana saat esimerkiksi:
  • Rajoituksettoman lukuoikeuden kaikkiin artikkeleihin
  • Päivittäiset vain tilaajille suunnatut Tähtijutut
  • Markkinointi&Mainonnan näköislehden
Lehden tilaaja, ota digi käyttöön