Kuukauden aikkarimainos

M&M 5.3. 15:22

Valitse helmikuun paras aikkarimainos

Colourbox

Kuukauden aikkarimainos -kilpailun tarkoituksena on nostaa esiin hyvää aikakauslehtimainontaa ja inspiroida sen tekijöitä.

Aikakausmedian ja Markkinointi & Mainonnan Kuukauden aikkarimainos -kilpailussa valitaan tällä kertaa tammikuun paras aikakauslehtimainos. Voit valita suosikkisi ennakkoon karsittujen finalistien joukosta.

Tällä kertaa viiden kärkeen ovat päässeet Fazer Leipomoiden Hetki oman lempparin kanssa, Pauligin Kaupunkikahvit, Marimekon Oiva 10 vuotta, Cellbesin #olemmecellbes ja Tikkurila Oyj:n Flamingo is new grey.

Kuukauden aikkarimainos -kilpailun tarkoituksena on nostaa esiin hyvää aikakauslehtimainontaa ja inspiroida sen tekijöitä. Kilpailun parhaat mainokset kootaan vuosittain Vuoden aikkarimainokset -julkaisuun. Kilpailua on järjestetty jo vuodesta 2008.

Kommentti

19.03.2019 11:37

Oi vaalihuuma, missä viivyt?

Suomessa vieraileva turisti ei huomaa mistään, että eduskuntavaaleihimme on alle kuukausi aikaa. Milloin vaalimainonta käynnistyy toden teolla?