Valinnat

M&M 7.9.2015 13:58 päivitetty 4.2.2016 10:54

Valmet päihitti Koneen ja Wärtsilän

Valmet nimitettiin Business to Business -kanavan Vuoden Markkinointiorganisaatioksi.

Suomen Top 500 -yritysten myynti- ja markkinointijohtajat ovat valinneet Valmetin Suomen Business to Business -kanavan Vuoden Markkinointiorganisaatioksi.

Valinta tehtiin Management Eventsin tilaisuudessa Helsingissä 1. syyskuuta. Tilaisuuteen osallistui 185 myynti-ja markkinointijohtajaa. Top 500 -listaus on Management Eventsin kokoama selvitys 500 suurimmasta suomalaisyrityksestä. Listaus perustuu yritysten liikevaihtoon ja henkilöstömäärään.

"Voitto on yksi signaali siitä, että olemme onnistuneet luomaan Valmetille vahvan ja positiviisen yritysidentiteetin, joka näkyy monella tapaa sekä ulkoisesti että sisäisesti. Vahva brändi tukee kilpailukykyämme ja myyntiämme globaaleilla markkinoilla", Valmetin markkinointi- ja viestintäjohtaja Anu Salonsaari-Posti sanoo tiedotteessa.

Sellu-, paperi- ja energiateollisuuden teknologia- ja palvelutoimittajan Valmetin lisäksi finaalissa olivat mukana Kone ja Wärtsilä.

Keväällä Valmet voitti Pörssisäätiön ja Sijoitusanalyytikot ry:n järjestämän Parhaat sijoittajasivut verkossa -kilpailun suurten yhtiöiden sarjan.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö