Valve Group in uudessa, 7. lokakuuta käyttöön otetussa uudessa organisaatiossa kaikki on Valvetta.

Markinointiviestintää tekevä King jatkaa Valve Groupin yksikkönä Valve King -nimellä. Tänä syksynä ostettu Faster Horse menetti nimensä kokonaan.

Uudessa organisaatiossa Valve Groupin toimitusjohtaja on Jorma Maaninka, joka on työskennellyt Valve Branding in toimitusjohtajana vuodesta 2011.

Daniel Tuori, yksi Mainostoimisto Kingin perustajista, vastaa Valve Groupin markkinoinnista nimikkeellä CMO.

Palvelumuotoiluun sekä sovellus- ja ohjelmistokehitykseen keskittyneen Valve Brandingin toimitusjohtaja on Sara Nikander. Nikander on ollut Valveen CBDO ja osakas vuodesta 2013 ja sitä ennen Really Helsingin perustaja ja toimitusjohtaja sekä Cuutio Software n toimitusjohtaja.

Valve King Oy on erikoistunut B2B- ja B2C-markkinointiin sekä kansainväliseen markkinointiin, designiin, luova sisältöön. Toimitusjohtaja on Topi Manu, joka johti Valven tänä syksynä ostamassa Faster Horsessa vuodesta 2012 toimitusjohtajana ja kansainvälisten asiakkuuksien suunnittelijana.

Liikkuvan kuvan ja grafiikan tuotantoon keskittynyt Valve Media Oy:n toimitusjohtajana on aloittanut Isto Kannisto, joka jatkaa myös it-palveluista ja ylläpidosta vastaavan Valve Vanguard in toimitusjohtajana.

Valven viestintä ja julkaisuyksikköä, Valve Communications ia johtaa Kirsi Nurmi, joka Topi Manun lailla on Faster Horsen mukana tulleita uusia valvelaisia.