Tulos

M&M 18.5.2017 15:06

Valvella takanaan vahva vuosi

Colourbox

Konsernin liikevaihto kipusi lähes 16 miljoonaan euroon.

Valve-konsernin vuoden 2016 liikevaihto oli lähes 16 miljoonaa euroa, ja liiketulos noin 1,5 miljoonaa euroa.

Valve tiedottaa, että heidän alkuvuotensa on ollut toiminnallisesti vahva, sitä vauhdittavat myös merkittävät uudet asiakkuudet. Nokia valitsi Valveen vuodenvaihteessa yhdeksi globaaleista markkinoinnin sopimuskumppaneistaan. Teknologian Tutkimuskeskus VTT valitsi Valveen markkinoinnin ja viestinnän strategiseksi kumppanikseen huhtikuussa.

"Asiakkaat odottavat osallistavaa yhteistyötä ja tukea oman liiketoiminnan digitaalisen potentiaalin tunnistamiseen. Nyt pitää olla markkinoinnin, luovuuden ja teknologian yhdistävää osaamista, konkreettisia toimintamalleja ja työkaluja, sekä hyviä viestintätaitoja", toteaa Valven toimitusjohtaja Jorma Maaninka tiedotteessa.

Huhtikuussa Valven spin-off Wake Dynamite ja Sanoma solmivat sopimuksen WakeDynamite-palvelun käyttöönotosta Sanoman kaikissa TV- ja onlinekanavissa sekä Ruutu-palvelussa.

"Myös Suomessa on nyt positiivinen ilmapiiri ja näyttääkin siltä, että yrityksissä on laajemmin ymmärretty, että digitalisaatio ja markkinointiin panostaminen ei ole vaihtoehto, vaan elinehto", Maaninka kertoo.

Brändit

23.02.2018 13:39

Nokia nousee tuhkasta: Brändiarvo kasvoi 71 prosenttia

Tuore raportti julistaa Nokian maailman nopeiten kasvavaksi brändiksi teleliikenteen infrastruktuuriin erikoistuneissa yrityksissä. Elisa ja DNA ylsivät 300 arvokkaimman teleoperaattoribrändin joukkoon.

Kommentti

23.02.2018 09:52

Toimisto, mitä oikein teet?

Jos potentiaaliset asiakkaat eivät tiedä, mitä ne markkinointi-, viestintä-, media- tai digitoimistolta voivat ostaa, heistä ei koskaan tule asiakkaita.