Brändit

M&M 23.8.2016 12:13

Vapaaottelija Makwan Amirkhan on Honorin uusi brändilähettiläs

Makwan Amirkhani

"Se, että Huawein kaltainen yhteistyökumppani lähtee tukijaksi, on iso askel minulle sekä kamppailu-urheilulle", Makwan Amirkhani sanoo.

Huawei vahvisti somevihjailujen jälkeen, että Huawei Suomi on nimittänyt vapaaottelija Makwan Amirkhanin Honor-brändilähettilääkseen.

Honor on Huawein sisarbrändi, jonka kampanjakasvoina on aiemmin nähty muun muassa artisteja ja kiekkoilijoita.

”Honor on Huaweille tärkeä brändi, jonka menestys Suomessa on toiminut esimerkkinä myös muille markkinoillemme kansainvälisesti”, kertoo Honor-brändistä vastaava Huawein Suomen markkinointi- ja viestintäjohtaja Sofia Lehtimäki tiedotteessa.

”Lähettilään valinta on aina strategista. Käyttäjäkokemuksen ohella Honor-puhelinten kohderyhmälle on tärkeää kokea omakseen myös brändimarkkinointimme. Meillä on ainutlaatuinen mahdollisuus tuoda Honorin For the brave -ideologiaa esille lokaalilla tasolla. Makwan Amirkhani täyttää ajan henkeä seuraavan Honor-brändin arvot; positiivisuus, sisukkuus ja itsensä haastaminen."

Amirkhani kiittelee myös yhteistyötä.

”Se, että Huawein kaltainen yhteistyökumppani lähtee tukijaksi, on iso askel minulle sekä kamppailu-urheilulle, etenkin kun ensimmäisessä sponsorointiyhteistyössäni kyse oli ilmaisesta t-paidasta. Tämä osoittaa, että pitää vaan uskoa tekemiseensä. Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin”, Amrikhani sanoo.

Huawei on perustettu vuonna 1987 ja se työllistää maailmanlaajuisesti 176 000 ihmistä. Euroopassa yhtiön leivissä työskentelee 9 900 henkilöä.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö