Häh?

Nestlén uuden Maggi 5 minute meal -pika-ateriasarjan mainoksessa on ihmisen käsivarsi, jota peittää laaja tuotetta mainostava tatuointi.

Mitä yhteistä on ruualla ja tatuoinnilla, Nestlé Suomen Maggi-tuotteiden markkinointipäällikkö Tuija Suvanto?

- Kuva viestii sitä, että 5 minute mealin valmistus käy kivuttomasti, toisin kuin tatuoinnin ottaminen. Sloganin mukaan ei riskiä, ei tiskiä.

Mikä on Maggin uuden tuoteperheen idea?

- Pakkaus sisältää maustettua perunasosejauhetta, josta kuumaa vettä lisäämällä syntyy valmis välipala-ateria.

Entä mikä on kohderyhmä?

- Pääkohderyhmänä ovat nuoret miehet. Keskiverto on 22-25-vuotias Matti.

Mikä toimisto on tämän mainoksen tehnyt?

- Mainostoimisto Skandaali on tehnyt tämän Suomen markkinoille.

Mitkä ovat olleet tuotteen lanseerauksen mediat?

- Online ja outdoor, esimerkiksi busseissa. Lehdistä City-lehti.

Millaista palautetta olette saaneet mainoksista?

- Ei ole tullut, mutta tuote sen sijaan on lähtenyt kivasti liikkeelle.

Yllyttääkö Nestle tatuoimaan itseään?

- Ei mielestäni yllytä.

Onko oikeasti kenelläkään Maggi-tatuointia?

- Heh. Ei tietääkseni.

Ottaisitko itse tällaisen tatskan?

- Voisin ottaa, pienen.

Mihin kohtaan kehoa?

- Vaikka olkapäähän.