Kampanjat

M&M 13.8.2015 11:15 päivitetty 4.2.2016 10:58

Vauvoja-biisi sai Sydänmerkin - "Laittaa joka kerta tanssimaan"

Sydänmerkki

Sydänmerkki musalle -kampanjan voittoon äänestettiin Kasmirin Vauvoja ft. Saara.

Kuva: Sydänmerkki

Sydänmerkki myönnetään normaalisti elintarvikkeille, jotka ovat omassa tuoteryhmässään sydänystävällisempiä valintoja. Nyt Sydänmerkki on poikkeuksellisesti annettu musiikkikappaleelle.

Heinäkuun lopussa päättyneen Sydänmerkki musalle –kampanjan ykköseksi valittiin Kasmirin Vauvoja ft. Saara. Kakkoseksi kiri Haloo Helsinki biisillään Kuussa tuulee.

Kampanjassa annettiin lähes 5000 ääntä.

"Kappale laittaa joka kerta tanssimaan, vähintäänkin hytkymään. Kaloreita palaa, sydän kiittää", kommentoi eräs äänestäjistä Vauvoja-biisiä.

Sydänmerkki musalle -kampanjan kumppaneina toimivat Nelonen Median kaikki kuusi radiokanavaa: Radio Suomipop, Radio Aalto, Radio Rock, Loop, Groove FM ja Metro Helsinki.

Vauvoja-biisi oli yksi Nelosen radioiden kesän soitetuimmista kappaleista, kertoo musiikkipäällikkö Mikko Koivusipilä.

Sydänmerkki-järjestelmästä vastaavat Suomen Sydänliitto ry ja Suomen Diabetesliitto ry. Tänä vuonna Sydänmerkki täyttää 15 vuotta. Sydänmerkki-tuotteita on tällä hetkellä 1100, joista noin 900 löytyy vähittäiskaupoista.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö