Kilpailut

Sanna Pekkonen 12.1. 13:18 päivitetty 12.1. 13:28

Veikkauksen brändiuudistus jatkuu – asiakaspalvelijoille etsitään nyt uusia asuja suunnittelukilpailulla

Kimmo Penttinen
Casino Helsinki

Uudet työasut ovat osa Veikkauksen viime vuonna alkanutta brändiuudistusta.

Rahapeliyhtiö Veikkaus järjestää vaatesuunnittelukilpailun, jolla etsitään uutta ilmettä Veikkauksen asiakaspalvelutehtävissä toimiville työntekijöille. Asiakaspalvelijoiden työasujen uudistaminen on jatkoa Veikkauksen brändiuudistukselle.

"Vaatteet tulevat noin tuhannen työntekijän käyttöön. Heillä on vuosittain miljoonia asiakaskohtaamisia, joten vaatteilla on Veikkaukselle todella suuri merkitys", kertoo Veikkauksen palvelupäällikkö Ville Mikkonen tiedotteessa.

Suunnittelukilpailussa haetaan työvaatteita Veikkauksen Pelaamo-saleihin, Feel Vegas -klubeille, ravintoloiden pelipöytiin ja Casino Helsinkiin.

"Toivomme, että eri pelipaikkojen ominaispiirteet huomioidaan siten, ettei vaatekokonaisuudesta tule kovin monimutkainen. Haluamme nähdä luovia, käytännöllisiä ja kustannustehokkaita ideoita", Mikkonen täsmentää.

Veikkauksen brändiä alettiin uudistaa vuosi sitten, kun Fintoto, RAY ja Veikkaus yhdistyivät yhdeksi rahapeliyhtiöksi Veikkaus-nimen alle. Uudistuksen myötä Veikkaus on saanut esimerkiksi uuden logon ja visuaalisen ilmeen.

Suunnittelukilpailu alkoi torstaina, ja viimeinen päivä jättää työt on 5. maaliskuuta. Voittaja julkistetaan viimeistään 23. maaliskuuta.

Mahdollisuuksia 2018 -kilpailun pääpalkinto on 10 000 euroa. Veikkaus toteuttaa suunnittelukilpailun yhdessä Teollisuustaiteen Liitto Ornamon kanssa.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Musiikkipalvelut

20.02.2018 17:09

Spotify kaavailee uutta aluevaltausta

The Guardian ja musiikkialan julkaisut arvelevat työpaikkailmoitusten perusteella, että Spotifyssa on käynnissä kaiutinprojekti.