Orange Advertising hoitaa jatkossa Veikkauksen digitaalisten, liikkuvan kuvan ja muiden markkinointisisältöjen tuotannot. Sopimuskauden on tarkoitus alkaa elo-syyskuussa 2018.

Veikkaus teki valinnan kevään ja kesän aikana tehdyn julkisen kilpailutuksen kautta. Tuotannollisten kumppaneiden kilpailutuksessa oli mukana kaikkiaan 15 toimistoa.

Valinnassa painotettiin Veikkauksen mukaan joustavaa palvelumallia ja työkaluja, kykyä ja näyttöjä olemassa olevien konseptien hyödyntämisestä ja jalkauttamisesta sekä hinnoittelua.

Aiemmin kesäkuussa Veikkaus valitsi luoviksi konseptikumppaneikseen Hasan & Partners in, Miltton Creative n ja Bob the Robot in.

"Tavoitteena on joustava palvelumalli, jonka avulla Veikkauksen markkinoinnin erilaiset konseptit jalkautuvat luovasti, kustannustehokkaasti ja nykyaikaisia menetelmiä hyödyntäen jatkuviksi kohtaamisiksi asiakkaiden kanssa", Veikkauksen brändijohtaja Suvituuli Tuukkanen toteaa tiedotteessa.

Orange Advertisimngin toimitusjohtaja Jussi Vänttinen kertoo M&M:lle toimiston aloittavan kumppanuuden Veikkauksen kanssa hyvin positiivisin mielin.

"Olemme luonnollisesti erittäin otettuja tultuamme valituksi Veikkauksen yhteistyökumppaniksi. Entistä parempi -ideologiamme mukaisesti pyrimme yhteistyössä Veikkauksen kanssa kehittämään prosesseja ja toimintamalleja tavoitteenamme korkea laatu, toimitusvarmuus sekä kustannustehokkuus", Vänttinen kommentoi.

Orange Advertisingin liikevaihto tilikaudella 2017 oli 9,3 miljoonaa euroa ja liikevoitto reilut 400 000 euroa. Toimiston palveluksessa työskentelee 58 vakituista mainonnan suunnittelun ja tuotannon ammattilaista.