Verkkomedia

21.11.2011 15:48 päivitetty 4.2.2016 10:15

Verkkomedia Lily pääsi tavoitteeseensa

Nuorten naisten verkkomedia Lily on ylittänyt tälle vuodelle asettamansa kävijämäärätavoitteen.

Nuorten naisten verkkomedia Lily on päässyt kävijämäärätavoitteeseensa. Sivustolla vieraili viime viikolla yli 41 000 eri kävijää. Helmikuussa lanseeratun Lilyn tavoitteena oli saada tämän vuoden loppuun mennessä 38 000 eri viikkokävijää.

Lily yhdistää toimituksen luoman sisällön, käyttäjien blogit ja keskustelun. Sivustolla on 16 toimituksen valitsemaa ja suosittelemaa blogia eri aihealueista. Tämän lisäksi kuka tahansa voi perustaa Lilyyn oman blogin eli palstan. Sivustolla on myös toimituksen tekemiä journalistisia juttuja.

Lisäksi Lilyssä on sponsoroituja palstoja. Tällä hetkellä tällaisia palstoja pitävät muun muassa luonnonkosmetiikkamerkki Dr. Hauscka, A-Lehtien Maku-lehti ja Kirkon Ulkomaanapu. Myös esimerkiksi sisustusbrändi Vallila Interiorilla ja Nissan Micralla on ollut omat palstansa.

Sivuston aihealueet pyrkivät kattamaan kohderyhmänsä koko elämän. Verkkojulkaisussa käsitellään muun muassa muotia, kauneutta, ihmissuhteita, hyvinvointia, kotia, kulttuuria, työtä ja ajankohtaisia asioita.

Toimituspäällikkö Kati Toivasen mukaan Lilyyn on syntynyt helmikuusta lähtien mahtava määrä aktiivisia palstoja. Tällä hetkellä sivustolla kirjoitetaan ja keskustellaan erityisen paljon ihmissuhteista, seksistä ja ruoasta, hän kertoo.

Lily.fi kuuluu A-lehtiin.