Brändit

Talouselämä 30.9.2013 10:38 päivitetty 4.2.2016 10:35

Vertailu: Apple syrjäytti Coca-Colan maailman arvokkaimpana brändinä

Apple nousi maailman arvokkaimmaksi brändiksi Interbrandin julkistamassa brändivertailussa.

Nokian brändi oli suurin putoaja Interbrandin tänään julkistamassa kansainvälisessä brändivertailussa.

Nokian brändi putosi sijalta 19 sijalle 57, kertoo New York Times.

Lehden mukaan Apple nousi maailman arvokkaimmaksi brändiksi ja pudotti Coca-Colan ensimmäistä kertaa listaykkösen paikalta. Coca-Cola putosi kolmannelle sijalle. Applen brändiarvo on vertailun mukaan 98,3 miljardia dollaria.

Maailman toiseksi arvokkain brändi oli Google, Interbrand arvioi.

Microsoft on sijalla 5 ja Samsung on kohonnut sijalle 8.

Lähde: Talouselämä