Ilmeuudistus

M&M 3.11.2014 11:48 päivitetty 4.2.2016 10:47

Viaplay uudisti ilmeensä - ensi vuonna tulee uusi mainoskonsepti

Viaplay

Suoratoistopalvelu Viaplayn uusi logo viestittää digiviihteen "uutta aikakautta".

Kuva: Viaplay

Pohjoismaissa toimiva suoratoistopalvelu Viaplay on julkistanut uuden brändi-identiteettinsä, johon kuuluu uusi logo sekä mainoslause.

Ensi vuonna yhtiö julkistaa uuden mainoskonseptinsa.

Uusi logo suunniteltiin Viaplayssa talon sisällä. Uusi mainoslause on Everyone happy.

"Visuaalinen ilme on käyntikorttimme, ja me haluamme viestittää ainutlaatuisesta asemastamme koko perheen viihteen suosikkikohteena. Olemme ylpeitä lähtökohdistamme, ja olemme siksi halunneet säilyttää brändissämme selkeyden, samalla kun värimaailma ja kirjasintyyppi viestittävät digitaalisen viihteen uutta aikakautta", sanoo MTGx:n ja Viaplayn brändi- ja viestintäjohtaja Louise Wachtmeister tiedotteessa.

Vuonna 2011 markkinoille tullut Viaplay on tehnyt yksinoikeussopimuksia muun muassa Nickelodeonin ja Disneyn kanssa.

Viaplay on osa Modern Times Groupin digitaalista liiketoimintaa, MTGx:ää.  Neljässä maanosassa toimivaan Modern Times Group (MTG) -mediakonserniin kuuluu maksu- ja ilmaistelevisioita, radioita ja tuotantoyhtiöitä.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö