Business FM aloittaa toimintansa kesällä ja radiokanava lanseerataan syksyllä. Business FM myy ensisijassa b-to-b-mainontaa. Tämä on Suomessa poikkeuksellista.

"Toimintamme rakentuu kumppanuuksille. Spottimainonnan lisäksi meille tulee erilaisia promootioita, seminaareja ja sponsorointia", sanoo hankkeen puuhamies Pekka Hurme.

Mainostajat ovat ottaneet kanavan niin hyvin vastaan, että se aloittaa toimintansa tulorahoituksella.

Hurme uskoo kiinnostuksen kumpuavan Business FM:n konseptista.

"Talousuutiset ovat usein negatiivisia. Me etsimme onnistumisia ja menestystarinoita. Näkökulma on positiivinen. Mediana meidän tehtävämme on auttaa yrityksiä menestymään."

Hurme korostaa, että kanava on sisällöltään riippumaton.

Lue lisää Business FM:stä uusimmasta Markkinointi&Mainonnasta.