Kampanjat

M&M 5.10.2017 19:01

Volkswagen vetoaa katsojaan skandinaavisilla maisemilla ja koskettavalla isä-poikasuhteella

Kuvakaappaus YouTubesta
Volkswagen hyödyntää kampanjassaan skandinaavisia maisemia ja pyrkii vetoamaan tunteisiin.

Tunteisiin vetoava mielikuvakampanja saa lähes unohtamaan Volkswagenin päästöhuijauskandaalin.

Autovalmistaja Volkswagen rakentaa brändiään Tanskassa inhimillisen tarinankerronnan keinoja hyödyntäen, kertoo The Drum.

Yhteisömarkkinointiin erikoistuneen kööpenhaminalaisen Very Agencyn kehittämä kuusiminuuttinen mainosfilmi kertoo isän ja pojan tulehtuneesta suhteesta, jota selvitellään tien päällä.

Filmissä on tanskalaisten tv-sarjojen tuntua. Tärkeän roolin tarinassa esittää isälle tärkeä klassikkoauto Beatle, joka konflikteista ja menetyksestä huolimatta jatkaa perheen palvelemista.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö