Palkinnot

M&M 10.4.2014 11:01 päivitetty 4.2.2016 10:40

Vuoden Markkinatutkimusteko -palkinto Mainostajien Liiton Ritva Hanski-Pitkäkoskelle

Hanski-Pitkäkoski on ansioitunut erityisesti markkinatutkimusalan itsesääntelyn edistämisessä.

Suomen Markkinatutkimusliiton jakama Vuoden Markkinatutkimusteko -palkinto on myönnetty Mainostajien Liiton toimitusjohtaja Ritva Hanski-Pitkäkoskelle.

Perusteina ovat Hanski-Pitkäkosken ansiot markkinatutkimusalan itsesääntelyn edistämisessä, erityisesti tutkimusasiakkaiden näkökulman esillä pitämisestä itsesäätelyssä, sekä arvokkaasta panostuksesta Markkinatutkimuksen eettisen neuvoston TEN:in käynnistämisessä.

Hanski-Pitkäkoski on ollut Mainostajien Liiton edustajana TEN:n toiminnan suunnittelussa ja käynnistämisessä alusta asti. Hän on myös ylläpitänyt Mainostajien Liiton yhteistyötä Markkinatutkimusliiton kanssa.

Markkinatutkimusliitto SMTL on tutkimusalan johtavien yritysten etujärjestö, joka edistää laadukasta mielipide- ja markkinatutkimustoimintaa. Markkinatutkimusliitto edesauttaa jäsenten välistä yhteistyötä, kehittää alalla toimivien ammatillisia valmiuksia, hoitaa alan suhteita viranomaisiin ja järjestöihin sekä edistää alan työnantajakuvaa.