Koko markkinointiviestintäalan kattavan Vuoden toimisto -tutkimuksen vuoden 2019 finalisti-lista on valmistunut.
Markkinointipäättäjät ovat nostaneet kahdeksassa kategoriassa nämä 28 toimistoa finalistien joukkoon. Finalisti-toimistot ovat kategorioittain, aakkosjärjestyksessä:
Mainostoimistot, iso, myyntikate yli 5 miljoonaa euroa
Bob the Robot
Drama Queen
Hasan & Partners
Mirum
TBWA\Helsinki
Mainostoimistot, pieni, myyntikate 1-5 miljoonaa euroa
Palvelumarkkinoinnin toimisto Ida Fram
Ivalo Creative Agency
Grano Diesel
Villivisio
Wörks
Mediatoimistot
Carat Finland
IUM Finland
Vizeum
Viestintätoimistot
Netprofile Finland
OSG Viestintä
Republic of Communications
Markkinointiteknologiatoimistot
Arvo Partners
Columbia Road
Dagmar
Grapevine
OIKIO Digital Performance Agency
Asiakasymmärrys ja –kokemustoimistot
Frankly Partners
Marketing Clinic
Brändi ja design –toimistot
Agency Leroy
Bond Creative Agency
Tapahtumatoimistot
Lataamo Group
Pulp Agency
Woltti Group
Kolmannen kerran Suomessa järjestettävään tutkimukseen osallistuu yhteensä 61 toimistoa. Tutkimuksen vastaajina ovat markkinointipäättäjät toimistojen asiakkaista ja tutkimuksen toteutuksesta vastaa tutkimustoimisto Norstat Finland.
Alma Media toimii tutkimuksen ja kilpailun kumppanina. Markkinointi & Mainonta kuuluu Alma Mediaan.
Vuoden toimisto 2019 -tutkimuksen voittajat julkistetaan Bio Rexissä järjestettävässä palkintogaalassa tiistaina 12.2.