Koko markkinointiviestintäalan kattavan Vuoden toimisto -tutkimuksen vuoden 2019 finalisti-lista on valmistunut.

Markkinointipäättäjät ovat nostaneet kahdeksassa kategoriassa nämä 28 toimistoa finalistien joukkoon. Finalisti-toimistot ovat kategorioittain, aakkosjärjestyksessä:

Mainostoimistot, iso, myyntikate yli 5 miljoonaa euroa

Bob the Robot

Drama Queen

Hasan & Partners

Mirum

TBWA\Helsinki

Mainostoimistot, pieni, myyntikate 1-5 miljoonaa euroa

Palvelumarkkinoinnin toimisto Ida Fram

Ivalo Creative Agency

Grano Diesel

Villivisio

Wörks

Mediatoimistot

Carat Finland

IUM Finland

Vizeum

Viestintätoimistot

Netprofile Finland

OSG Viestintä

Republic of Communications

Markkinointiteknologiatoimistot

Arvo Partners

Columbia Road

Dagmar

Grapevine

OIKIO Digital Performance Agency

Asiakasymmärrys ja –kokemustoimistot

Frankly Partners

Marketing Clinic

Brändi ja design –toimistot

Agency Leroy

Bond Creative Agency

Tapahtumatoimistot

Lataamo Group

Pulp Agency

Woltti Group

Kolmannen kerran Suomessa järjestettävään tutkimukseen osallistuu yhteensä 61 toimistoa. Tutkimuksen vastaajina ovat markkinointipäättäjät toimistojen asiakkaista ja tutkimuksen toteutuksesta vastaa tutkimustoimisto Norstat Finland.

Alma Media toimii tutkimuksen ja kilpailun kumppanina. Markkinointi & Mainonta kuuluu Alma Mediaan.

Vuoden toimisto 2019 -tutkimuksen voittajat julkistetaan Bio Rexissä järjestettävässä palkintogaalassa tiistaina 12.2.