Pohjoismaiden suurin markkinointiviestintätutkimus Vuoden toimisto 2021 -tutkimus käynnistyy 22. syyskuuta. Tutkimus mittaa asiakastyytyväisyyttä, koronakriisin vaikutuksia ja ostojen tilannetta ensi vuoden kevättä silmällä pitäen. Tutkimuksessa selvitetään myös markkinan trendejä.

Vuosittaisesta Vuoden toimisto -tutkimuksesta vastaava analyysi- ja konsulttiyritys Regi toteuttaa tutkimuksen Suomessa viidettä kertaa. Markkinointiviestinnän ostajat antavat tutkimuksessa oman näkemyksensä toimistoyhteistyöstä ja markkinasta. Alma Media toimii tutkimuksen mediakumppanina.

”Syksyn tutkimus sisältää paljon uutta. Tutkimus tulee antamaan monta vastausta ja valaisemaan monia yhteyksiä ja seurauksia koronakriisistä”, kertoo Regin toimitusjohtaja Robert Skölfman tiedotteessa.

Vuoden toimisto -tutkimuksen vastaajina ovat toimistojen asiakkaat eli markkinointipäättäjät. Viime vuonna tutkimukseen osallistui yli 60 toimistoa ja kilpailuun asti ylsi 59 toimistoa. Vuoden 2020 tutkimuksen vastaajamäärä kasvoi merkittävästi, sillä vastauksia kertyi 1046 kappaletta.

Helmikuussa pidetyssä palkintogaalassa parhaina toimistoina palkittiin Frankly Partners, Agency Leroy, Oikio Digital Performance Agency, Suomen Digimarkkinointi, TBWA\Helsinki, Grano Diesel, Sherpa, IUM, Lataamo Group ja Republic of Communications.

Markkinointi & Mainonta on osa Alma Mediaa.

Lue myös:

Asiakas on puhunut! Vuoden toimisto 2020 -tutkimuksen parhaina palkitut ovat tässä

Grano Diesel ja Sherpa pääsivät ensivoiton makuun Vuoden toimisto -tutkimuksessa

TBWA\Helsinki uusi Vuoden toimisto -voittonsa

Republic palasi viestintätoimistojen voittajaksi