Kumppanuudet

Ville Perttula 15.5. 09:14

Wavemaker auttaa Vehoa digimurroksessa: "Autoala elää poikkeuksellisten muutosten aikaa"

Wavemakerin CCO Niina Pankko ja Vehon markkinointijohtaja Janne Hällfors.

Kumppaneiden tavoite on tehdä Vehosta autoalan kärkitoimija datalla ohjatun markkinoinnin saralla.

Muun muassa Mercedes-Benziä maahantuova Veho on valinnut GroupM Finlandiin kuuluvan Wavemakerin mediatoimistokumppanikseen. Yhteistyö on alkanut toukokuussa.

Yhteistyöllä on kumppaneiden mukaan digitaaliset tavoitteet, sillä he haluavat tehdä Vehosta "autoalan kärkitoimijan datalla ohjatun markkinoinnin saralla".

Wavemaker valikoitui kumppaniksi Vehon markkinointijohtajan Janne Hällforsin mukaan nimenomaan datakyvykkyyksien ja alan muutosta ymmärtävän tiimin vuoksi. Mediatoimisto valittiin kilpailutuksen kautta.

”Perinteiseksi mielletty autoala elää poikkeuksellisten muutosten aikaa, kun auton omistamisen rinnalle on tullut erilaisia liikkuvuusratkaisuja ja digitaaliset kanavat ovat monipuolistaneet asiakaskokemusta. Suomen suurimpana autoalan yrityksenä haluamme olla jatkossakin muutosten kärkenä, ja tähän tarvitsimme vahvan kumppanin. Vehon strategian ytimenä on toimia vastuullisena ja ylivertaista asiakaspalvelua tarjoavana yrityksenä, ja muutoksella haluamme varmistaa että myös markkinointimme on ylivertaista”, Hällfors kertoo tiedotteessa.  

Wavemakerin COO Niina Pankko kokee Wavemakerin olevan Veholle oikea kumppani hyödyntämään markkinoinnin, teknologian ja datan evoluution mahdollisuudet tehokkaammin sekä luomaan näiden avulla merkittävää asiakasymmärryksen ja liiketoiminnan kasvua.

Wavemaker, Mediacom ja Mindshare yhdessä muodostavat GroupM Finlandin. Vuoden 2017 kokonaisliikevaihto oli yli 100 miljoonaa euroa.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö