Yhteistyöt

M&M 2.12.2014 10:13 päivitetty 4.2.2016 10:47

Youtube-tähdet Eetu ja Miisa tähdittävät Viaplayn ja Splayn yhteiskampanjaa

Viaplay ja Splay aloittavat pohjoismaisen yhteistyön. Eri maiden Youtube-tähdet julkaisevat kampanjan sisältöjä omilla kanavillaan.

Suoratoistopalvelu Viaplay ja videoblogipalvelu Splay ovat aloittaneet pohjoismaisen yhteistyön. Yhteisellä markkinointikampanjalla palvelut tavoittelevat nuorempaa kohderyhmää.

Kampanjavideoina nähdään neljä humoristista lyhytelokuvaa, joiden takana ovat Suomen, Ruotsin, Norjan ja Tanskan paikalliset Youtube-tähdet.

"Odotamme kiinnostuneena uuden markkinointikampanjan vastaanottoa, koska tavoittelemme nyt nuorempaa kohderyhmää. Splay oli ilmiselvä valinta yhteistyökumppaniksi, kun päätimme lähteä laajentamaan ydinkohderyhmää ja tavoittelemaan nuoria käyttäjiä", kertoo Viaplayn kaupallinen johtaja Mattias Tengblad tiedotteessa.

Suomen kampanjavideossa nähdään Splayn Youtube-tähdet Eetu ja Miisa. Twilight Parodia -videolla nähdään muun muassa erikoinen tulkinta Bella Swanista.

Kaikkien Pohjoismaiden Youtube-tähdet julkaisevat kampanjasisältöä omilla kanavillaan. Kampanja pyörii myös Instagramissa, missä Pohjoismaiden suurimpiin kuuluvat Instagram-tähdet jakavat GOsnapin kautta kuvia katsellessaan Viaplayn sarja- ja elokuvatarjontaa.

"Olemme erittäin iloisia ja ylpeitä siitä, että niin monet mainostajat haluavat työskennellä Splayn kanssa. Yhteistyö Viaplayn kanssa on meille erittäin tärkeä", sanoo Suomen Splay maajohtaja Stina Varsikko.

Varsikon mukaan Splay on innoissaan siitä, että Viaplay haluaa testata uuden GOsnap-foorumin.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Yhteiskunta

23.08.2019 14:59

Kuntaliitto valitsi Milttonin

Suomen Kuntaliitto ry on valinnut Milttonin viestintä- ja markkinointipalvelujensa strategiseksi ja operatiiviseksi kumppaniksi.