Yhteistyöt

Laura Kukkonen 16.3.2018 08:48

Zlatan ryhtyi Samsungin mainoskasvoksi

Samsung
Samsungin kampanjassa Zlatan Ibrahimović kertoo lastensa olevan ahkeria videopelaajia. "Ovatko he parempia kuin minä? Se pysyy salaisuutena", hän naureskelee.

Jalkapalloilija Zlatan Ibrahimović on ryhtynyt Samsungin monivuotiseksi brändilähettilääksi pohjoismaissa.

Teknologiayhtiö Samsung Nordic on solminut monivuotisen yhteistyösopimuksen ruotsalaisen jalkapalloilijan Zlatan Ibrahimovićin kanssa.

Tuoreessa What’s next? -kampanjassa Zlatan kertoo suhteestaan teknologiaan ja testaa Samsungin tuotteita.

Zlatan myöntää kampanjassa olevansa Samsungin fani jo ennestään. Hän myös kertoo olevansa erittäin kiinnostunut teknologiasta.

"Olen teknologiafriikki ja haluan käyttööni aina viimeisimmät laitteet", Zlatan sanoo kampanjavideossa.

Hän kertoo, että televisioiden sijainnin päättäminen on aina ensimmäinen asia, jonka hän tekee sisustaessaan uutta kotia.

Kampanjan syvällisempänä ideana on haastaa ihmisten nykyisiä toimintamalleja liittyen muun muassa teknologiaan.

"On jännittävää nähdä, mitä tapahtuu, kun Zlatanin kaltainen innovaattori lähtee haastamaan ja hyödyntämään teknologiaamme uusin tavoin", Samsung Nordicin markkinointipäällikkö Eva Carrero sanoo.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö